گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

امروز






1


من نشستم رو صندلی آزمایشگاه

مسئول آزمایشگاه مدام میگه رگ نداری،ای بابا،اینم از از امروز صبح!

مدام سرنگو تو دستم میچرخونه و من انقدر غرق افکارم هستم که

اصلا درد رو حس نمیکنم!

اصلا نمیفهمم چی میشه که میگه تموم شد،به سلامت!!!


2


من و مامان کنار خودپرداز بانک وایسادیم تا من رمز دومم رو عوض کنم،

صدای مهیب هواپیما میاد

همه کسایی که تو خیابونن آسمونو نگاه میکنن،

هواپیما کج شده و بطرز محسوسی ارتفاع کم میکنه

باصدای بلندی که به گوش مامان برسه میگم:"الان سقوط میکنه مامان"

همون لحظه به این فکر میکنم که اگه سقوط کنه و بمیرم چقدر حرف نگفته با خیلیا دارم

تو همین فکرا بودم که مامان میگه:" سال تولد خودتو بذاری واسه رمز دوم بهتر نیست؟"


3


من

کابوس

من

کابوس

بیدار میشم و قدم میزنم

یه شیرینی بر میدارم بخورم که گوشیم زنگ میزنه...

ساعت یازده ونیمه...


4


ساعت چهار و نیمه...

دارم میرم سر کار!

مغزم پر از افکار منفیه

تو سرم همه کسایی که دوسشون دارم مُردن و براشون مجلس ختم هم گرفتم!!!


5


7 دقیقه مونده تا کلاس تموم بشه

خیلی کلاس بی نظم شده

میگم هیچ کاری نمیکنم تا کلاس تموم بشه

حسابی تهدیدشون میکنم که امتحان پایان ترم نزدیکه

و اگه اینجوری پیش برن همه رو میندازم!!!


6


من

تو راه برگشت به خونه م

تو دلم دارم به خودم فحش میدم که باهاشون بدخلقی کردم


7


دلم میخواد امروز زودتر تموم بشه

ولی انگار خواب با چشمام قهره...


8


احساس آرامش !




نظرات 10 + ارسال نظر
جزیره پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 14:11


سلام
اول تر از همه خدا بد نده گلی جان. بلا دور باشه انشالله.


دومتر هم اینکه ارامشت ارزوست

سلام
بدنبینی عزیزم
فدای تو

دل آرام پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 19:37 http://delaramam.blogsky.com

والا عارضم خدمتتون که روز زیاد جالبی رو نگذروندی ولی برایت روزهای خوب آرزو میکنم . امیدوارم روزهای پیش رو پر باشه از آرامش و حس زندگی و رویاهای شیرین .

اون بی نواها رو هم تهدید نکن لطفا ... بیچاره ها دارن به اندازه کافی سختی میکشن از یادگیری زبان !

مرسی دل آرام جان
تورو خدا دل آرام سرزنشم نکن
به اندازه کافی غصه خوردم واسشون

دل آرام پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 21:35 http://delaramam.blogsky.com

ای وای من گلی ... باور کن جان دلی سرزنش نکردم . شوخی کردم ...
ای جانممممم معلم مهربوووون که غصه شاگرداش رو میخوره

عزیزمی
نمیدونم چرا دیروز انقدر بداخلاقی کردم
کاش منو ببخشن

حسام جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:09

سلام ؛

لحظاتی آرام براتون آرزو دارم.

سلام
سپاس

حمید جمعه 19 آبان 1391 ساعت 20:49 http://roozegarevasl.mihanblog.com

4 زیبا بود.

بهنام شنبه 20 آبان 1391 ساعت 21:09 http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام
خب واقعآ انتظار چه کامنتی داری واسه این پستت؟!
حالا اعصاب نداری فحشمون ندی هااا!
خب واقعآ کامنتی نمیشه واسه این پست گذاشت دیگه!
خوب میشی ایشالله!


آهنگشم اصلا قشنگ نبود!

سلام
بعد اینهمه وقت اومدی وبلاگ منااااا
خب نمیذاشتی کامنت برادر من

خیلیم قشنگ بود
اصلا دلم خنک شد دانلودش کردی و دوسش نداشتی

بهنام چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 21:47 http://harfehesabi.blogsky.com/

خب من زود زودم که میام اینجا خبری نیست که!
همین کارا رو میکنی میرم یه سال پیدام نمیشه دیگه!
یه دونه خواننده داری هاااا اونم بپرون!

رویا سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 12:14

حرفات حرف دله
حال این روزای منم همینطوره
یعنی میشه یه روز ...

امیدوارم بشه

رویا چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 14:11

پی حس همون روزام پی احساس ارامش

همون حسی که این روزا به حد مرگ میخوامش

مرسی فوق العاده بود عزیزم حال این روزات بده وا مثل من

مثل تموم عالم حاله منم خرابه
مثل تموم بختا بخت منم تو خوابه
سنگ صبورم اینجا ...
..
..
.
الا اخر

البته عزیزم این پست واسه خیلی وقت پیشه الان خوبم

رویا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 13:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد