گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

تفریح جدید من!




تفریح جدیدی که به تازگی کشفش کردم اینه که ؛


یه Ringtone  با کلام بذارم برای گوشیم؛


بعد وقتی گوشیم شروع به زنگ زدن میکنه انقدر باهاش میخونم و ذوق میکنم یادم میره جواب بدم!!!


و مجبور میشم خودم بلافاصله زنگ بزنم به کسی که باهام تماس گرفته!


خیلی خوبه، تا حالا نصف آهنگای آلبوم Adele رو امتحان کردم!





نظرات 16 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 18:19 http://sampad82.blogfa.com

من عاشقشم ب شدت

انصافا لذت بخش نیست الهام؟

جزیره سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 19:07

بابا تفریح سالمتو عشق است

قربونت برم من

دل آرام سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 23:16 http://delaramam.blogsky.com

وقتی سر کلاس هم زنگ میزنه همین رفتار رو ارائه میدی گل گیسو جان ؟ آهان اونجا کلا سایلنته !
ولی حس خیلی خوبیه ها ، کلی هم لذت بخشه . موافقم . من باید با آهنگهای ریکی مارتین عزیز امتحان کنم

اوه نه
دل آرام جان من سر کلاس باید یه تیچر جدی باشم!!!
حتما امتحان کن
قول میدم لذت ببری

ComeT شنبه 1 مهر 1391 ساعت 02:18


سل..اممم..سلام
ها نه شک نداشتم...(اصلا معلوم نیست که نمیخواستی...)سلام(بلند با هجای بلند)سلام به همگی
یه مدت نبودم داشتم سرک میکشیدم گفتم مثه اون ستاره که پرنورترین ستاره س و سالی یه بار میدرخشه منم..نه نگین چه مغرور و از خودش تعریف میکنه(اون ستاره معنی اسمم بود)عذر خواهی میکنم چون میخواستم زحمتی واسه ثبت کننده نظرا نباشه 4تا پست آخر رو تو یه نظر میذارم..
میگم جدایی از عشق چیکار که نمیکنه..حرف و خوندن ازش اینقد دلنشین بود که همه باورش دارن..چی میگم؟همین خانوم ادله که آهنگ یادت نمیاد ازش اینجاس،اینکه رینگ تون گوشی شده..اهمم..تا حالا شده با شنیدن چیزی یادت گذشته یا آرزوی آینده بیفتی و ناخواسته باهاش همکلام شی؟
منم باید سراغ اینکار(تفریح)برم ببینم باهاش میخونم فقط 2تا مشکل اساسی هست اینکه کسی نیست که زنگ بزنه بعد اگه زنگ زد من شارژ ندارم که خودم بهش زنگ بزنم!
تا حالا شده تو روز،یه روز معمولی وسط یه عالمه آدم کابوس ببینی؟(اینجا فقط تو شب شد روز)از اون بدتر اینه وقتی تازه میای به خودت میفهمی چی شده میفهمی با شنیدن چی رفتی تو کابوس اینه که ببینی تو روز روشن با فهمیدن اون موضوع خواب نبودی!همم تازه از این بدتر شب که شد اگه پلک هات یه لحظه بسته شن کابوسه کابوست میاد سراغت..
ولی اینجا هم بدترین چیز اینه که مرزی بین خواب و بیداری نیست!
حالا شب رو دوس داری یا روز؟
راستی اگه تو این شب یا روز گوشی زنگ بزنه باز باهاش میخونی؟
واسه دوتاش فقط میتونم بگم خیلی بده...
اخخخ بذار اینو بگم..قدم نو رسیدتون واستون خیر باشه امیدوارم هر لحظه تون با وجودش رنگین تر باشه..همه هم میدونیم که بچه پسر یه چیز دیگه س(شیرینتر-جذابتر-خوشگلتر-باهوشتر کلن تمام صفات خوب (میشد چی صفت هایی که تر آخرشونه...)تازه اگه 3تا حرف رو به آخر اون صفتا اضافه کنیم میشه یه ایرانی(راستی ترین میشد چه صفتی...) رو داره) همممم
موافقین با فکر خوب تولده خوبی بریم تو رویا(آرزو دارم اون دوتا صفت همراه رویا تون باشه)(رویا کابوس
من از نهایت تاریکی و از نهایت شب حرف میزنم اگر به خانه من آمدی برای من مهربان چراغ بیاور...
راستی دوست داری شب و روزت یکی شه؟میگی نه؟چرا؟فک کن تا حالا نشده؟تا حالا نشده شب و روز رو واسش یکی کنی!دیدی!باز میگی نه؟!الان چرا؟میخوای منو قانع کنی؟(خودتون رو گول نزنین ها..
ایام بکام

سلام کامت
جالب بود
تا حالا ندیده بودم کسی برای 4 تا پست یکجا کامنت بذاره!
مرسی از وقتی که گذاشتی
موفق باشی

حمید شنبه 1 مهر 1391 ساعت 16:11 http://roozegarevasl.mihanblog.com

some one like youuuuuuuuuuuuuuuuu

that's her best song

لبخند یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 22:40 http://labkhandam.blogsky.com/

چه قدر اسمت خوشکله
تو کامنتای وبلاگ پونه دیدمت
گاهی ممکنه لازم بشه برای گوش دادن به اهنگ مورد علاقه ات از خیر جواب دادن به گوشیت بگذری

مرسی لبخند جان
قبلا هم وبلاگم اومده بودی
بیشتر مواقع این کارو میکنم

تیراژه چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 01:57 http://tirajehnote.blogfa.com

ای جانم
چه جالب!
البتهقثط برای وقتایی که تماس ها عادی باشه
وای به حالت اگر یه وقت کار جدی و مهمی داشته باشم و شما اون طرف خط مشغول هم آوایی و حرکات موزون با اهنگ باشی!!!

ضمنا
اگر آهنگ گوش دادنتون فرصتی هم برایتان باقی گذاشت بد نیست یک آپی هم بفرمایید ویلاگتان را!


استاد شما شاگردنوازی بفرمایید تماس بگیرید بنده بوق اول کامل نخورده برمی دارم!!
باور کن وقت سر خاروندن ندارم
ولی کلی حرف برای نوشتن دارم

مرسی از کامنتت
خوشحالم کردی

پرچونه چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 20:45

اووو چه تفریحه خاصی پیدا کردی ... شما بلدی ادله بخونی من تا بیام یه جملشو ادا کنم آهنگ تموم شده

همین خاص بودنش لذت بخشه دیگه مهسا جون

باران شنبه 15 مهر 1391 ساعت 13:17 http://www.safehaven.blogfa.com

سلام گل گیسو جونم
من عاشق وبلاگتم تازه لینکت هم کردم. اگه به من سربزنی و لینکم کنی خیلی خوشحال می شم.
درضمن این تفریحات سالمت تو حلقم

سلام عزیزم
مرسی نظر لطفته
حتما

حسام پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 09:11

سلام ؛

چه ایده ی جالبی..

سلام
مرسی

رها جمعه 21 مهر 1391 ساعت 10:45 http://gahemehrbani.blogsky.com/

کار جالبیه
آهنگ پیشواز هم همینطوره گاهی آدم دلش نمیخواد گوشی رو بردارن...

دل آرام جمعه 21 مهر 1391 ساعت 18:05 http://delaramam.blogsky.com

ای گل گیسو جان
ای تیچر جدی که به قربان تیچینگ کردنتان بروم من
leave singing ... please come here & writing something for us

حتما تا آخر این هفته مینویسم دل آرام جان

حسام یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 08:33 http://joyayekar90.blogsky.com/

دوست خوبم گل گیسوی عزیز سلام ؛

شما و دوستان وبلاگیتان را به بازی وبلاگی زنگ موبایل دعوتتون می کنم.شرکت کنید ، خوشحال میشم.

ممنون.

سلام
ممنون حسام جان
حتما شرکت میکنم

MarjaN چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 23:08 http://marjanbiology.mihanblog.com/

adele بی نظیره

لینکت کردم با اجازه



مرسی

علیرضا دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 15:56 http://yek2se.blogsky.com/

منم پس وقتی زنگ میزنه تلفنم باید برم رو ویبره!


به اینش فکر نکرده بودم
باید اینم امتحان کنم

جزیره سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 00:39

گل گیسو کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ با لحن پسر عمه زا بخون

همینجام جزیره جونم
خوووووبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد