گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

سرررما خوردگی!








میگه : چه خبرا؟ خوبی؟

میگم : نه ، سرما خوردم. دارم میمیرم!

میگه : یه حرفایی میزنیا! کی تا حالا از سرما خوردگی مُرده؟

میگم : مامان بزرگ من!!!

میگه : بی مزه !

میگم : به خدا سرما خورده بود!

میگه : خدا رحمتشون کنه. حالا دکتر رفتی؟ این قرصای کُلداکس خیلی خوبنا.مصرف کردی؟

میگم : .....

هیچی نمیگم!

نظرات 14 + ارسال نظر
نونوچه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 20:53 http://nonoche.blogsky.com

امسال اصلا سرما نخوردمممممممممممممممم

ایشالا هیچوقت سرما نخوری نونوچه جون

احمد سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:19 http://serrema.persianblog.ir

حرفهایی است برای گفتن
که اگر گوشی نبود نمیگوییم.
و حرفهایی است برای نگفتن. حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند ...

بسیار زیبا

جزیره سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 23:35

سلام
واقعا مامان بزرگت از سرما خوردگی فوت کرده؟
پس از همین الان خدا رحمتت کنه گل گیسو جان، دختر خوبی بودیا ولی حیف که زود رفتی

سلام
بله جزیره
واسم خیرات بده
یادت نره ها

آناهیتا چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:33

خدا بد نده گل گیس جونم
چی شدی؟
باور می کنم...چون مادربزرگ مامان خودم استارت بیماریش با سرماخوردگی شروع شد...خدا رحمتشون کنه ولی تو نگران نباش طوری نمیشی....

سرما خوردگی و مشغله ی زیاد آنا جان
خدا مادر بزرگ تورو هم رحمت کنه عزیزم
نه بابا من که هستم حالاحالاهــــا
فقط به سوال دوستم جواب دادم

حسام چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 13:10 http://joyayekar90.blogsky.com/

سلام ؛

ویروس های سرماخوردگی هم مقاوم شدن.بزودی از بدن خارج نمیشن که...

سلام
دقـــیـــقـــا

آناهیتا چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 14:43

وااااااااااااااااااااااای گل گیس کشته مرده ی جمله بندی هامم!
این جمله رو بخون یه کم بخندی!" استارت بیماریش با سرماخوردگی شروع شد" این جمله از بیخ و بن اشتباهه!
استارت و شروع مترادفن باید یکیش استفاده بشه!
این سوتی های متوالی نشونه ی خوبی نیستا! یکی از علائم آلزایمر همین قاطی پاتی گفتن جملات طولانیه!
فک کنم قسمت مرگ آفرین سرماخوردگیت به من منتقل شده!


خدا نکنه عزیزم

پرچونه چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 15:24

سرماخوردگی رابطه مستقیم با روحیه داره
حداقل راجع من که اینطوره
امسال یکبارم سرما نخوردم

زودتر زودتر ایشاالله خوب شی گلی
کولد استاپم خوبه

راست میگی پرچونه جان
یه کمی هم به ضعف جسمانی ربط داره
مرررسی مهربون

بهنام پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 01:14 http://harfehesabi.blogsky.com/

خدا بیامرزه مادربزرگت رو!

منتها تو هروقت مادربزرگ شدی نگران شو که از سرماخوردگی چیزیت بشه! فعلآ که جوونی باباااااا!!!!

ببخشید یه سوال داشتم!
الان خیلی ذوق کردی که من گفتم جوونی!؟

نه دیگه شنیدن واقعیت ذوق نداره مهندس جان

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 19:01

نه ایشالا که چیزی نمیشه گیسو جان... والا سرماخوردگی های امسال واقعا فجیعن!!!!!

شبیه همه چی هست جز سرماخوردگی

گیسو شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 02:10 http://golgisu90.blogfa.com

سلام :)

سلام

هیشکی! شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 09:26 http://www.hishkii.blogsky.com/

شلام خوبی؟
چه سوال مسخره ای!خب سرما خوردی دیگه...
چمیدونم چی بگم وختی آدم اولین بار میره خونه یکی حرفش نمیاد...اوووممممم هوا چطوره؟! بیخیال اصن... حالا تو یخچالتون هیچی به غیر سرما نبود که خوردیش؟
ایشالا زود زود خوب بشی

سلاممممم هیشکی جون
خیلی خیلی خوش اومدی
ممنونم

همستر شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 11:47

ببخشیدا دعوام نکنیا فرهیخته بانو

ولی خندم گرفت از پستت

خوب چرا اینقدر بی اعصاب جواب میدی!!!!

جدا مگه از سرماخوردگی آدم میمیره؟

خب همستر جان وقتی میگم دارم میمیرم که واقعا منظورم این نیست
منظورم اینه که خیلی نابودم!
واقعا مادر بزرگ من از سرما خوردگی فوت شدن

منجوق شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 14:01 http://manjoogh.blogfa.com/

آره کسی از سرما خوردگی نمی میره ولی اگه به امید داروهای بی خاصیت باشه احتمالش هست که بمیره

واقعا انگار اثر ندارن این دارو ها

آرش دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 00:46

به نظر منم واسه درمان سرماخوردگی مصرف قرص اشتباهه این قرصا بیشتر از سود واسه بدن ضرر دارن.باید از میوه ها و غذاهای طبیعی استفاده کرد.امیدوارم هیچ کدوم از بچه های وبلاگ هیچوقت سرما نخورنو همیشه سالم باشن.

بلــــه کاملا درسته
منم امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد