گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

پسرِ من








همیشه شیطنت پسر بچه هارو به لوس بازی های دخترا ترجیح می دم،

وقتی به یه پسر بچه میگم چرا مشقاتو ننوشتی میگه وقت نشد خانوم!

اما همینو به یه دختر که میگی میزنه زیر گریه و هزار بار آسمون ریسمون می بافه!

 

چند روز پیش داشتم از جلوی یه دبیرستان پسرونه رد می شدم ، دیدم یکی از بچه ها داره با مامانش برمیگرده

یهو مثل کارتون ها یه ابر بالا سرم باز شد!

فکر کردم اگه منم 1 پسر تو این سن داشتم الان از سر کارم میومدم دنبالش بعد می گفتم امروز هوس کردم با پسرم برم خونه ، بعد شروع کنیم راجع به ایرادای معلم زبان مدرسه ش حرف بزنیم و بخندیم چون من پسرمو از پنج سالگی دو زبانه بار آوردم

وقتی کنار هم راه میریم و قدش از من بلند تره من تو دلم ذوق کنم

بعد میریم بیرون با هم ناهار میخوریم و موقع ناهار با هم وقتی صحبت می کنیم و من زل میزنم بهش ، میبینم موهاش رنگ موهای منه و حالت چشمهاش از پشت عینک احتمالا شبیه پدرش و همه ی اینا حس خوبی بهم میده ،

تو راه برگشت هم من راجع به دوران دبیرستان خودم و شیطنت هام براش بگم،

بعد همینجور که داریم قدم می زنیم یکی از دوستاشو که منم میشناسم با هم میبینیم ، و پسرم یهو از این رو به اون رو میشه و بد خلقی میکنه!!!

وقتی می رسیم دم در خونمون با عجله با دوستش خداحافظی می کنه و پله هارو دوتا یکی میره بالا وقتی من میرسم بالا میبینم داره با عصبانیت کاپشنش رو که در آورده پرت میکنه یه گوشه!

با تعجب نگاهش می کنم !

بی مقدمه و بی حاشیه میگه " ببین مامان من دوست ندارم بیای مدرسه دنبالم، من که دیگه بچه نیستم! وقتی میای دنبالم بچه ها فکر می کنن من هنوز دهنم بوی شیر میده و منو تو جمع هاشون رام نمیدن!"

تو همین لحظه صدای چرخوندن کلید تو قفل میاد و پدرش در و باز میکنه ، میاد تو و می گه " چه خبرته؟! صدات تا سر کوچه میاد!"

و پسرم انگار هیچ وقفه ای تو حرفاش پیش نیومده می گه " مامان دیگه هیچ وقت این کارو نکن!"

و میره تو اتاقش و در رو محکم پشت سرش میبنده!!!

و من در جواب نگاه پر از سوال پدرش می گم " اخلاقای بدش همه به من رفتن!"



و با عجله ابر تشکیل شده ی بالای سرمو تند تند کنار می زنم و با خودم می گم تورو چه به مادر شدن؟!



نظرات 17 + ارسال نظر
کوشالشاهی سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:39 http://www.dagdo.blogfa.com

چه خیال قشنگی بود. یعنی می شه یه روز هم من یه دختر اونقدری داشته باشم

آخی...
حتما میشه
چرا که نه

همستر آنارشیست سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 16:34 http://www.anarshist-hamster.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گل گیسو بانو


خیلی خوب نوشتی خیلی وقت بود پست بلند ازت نخونده بودم
برعکس تو متنفرم از بچه پسر و پسر بچه

همون بهتر که فکرت رو خط خطی کردی و زدی کنار

کلی خندیدم با پایان بندیت

داستان کوتاه خیلی دلنشینی بود پر مغز و با طنازی باریک بینانه

سلام همسترر عزیز
آره بعد از مدت ها نا پرهیزی کردم پست بلند نوشتم
وای دخترا خیلی لوسن

ممنون از لطفت

احمد سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 22:47 http://serrema.persianblog.ir

سلاممم

پست قشنگی نوشتی ، پایانش خیلی باحال بود
کاشکی یه جورایی این ابرای بالا سرمون به واقعیت تبدیل بشه

سلام
مرسی
نه بابا همیشه هم خوب نیست!

دردونه چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 08:11

عجب..

بــلــه!

آذرنوش چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 18:00 http://azar-noosh.blogfa.com

یاد فیلم به همین سادگی افتادم

ندیدم این فیلم رو متاسفانه

آناهیتا چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 22:17 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

دخملم شما رو چه به بچه؟!؟ شووووما خودت هنو بچه ای! یعنی ته تغاری ها همیشه بچه هستن! ( آیکون آسمون ریسمون بافتن یک دختر بچه! )
به نظرم فرق نداره بچه از چه جنسی باشه! ولی اگه پسر باشه با توجه به دنیای ...گرفته ی فعلی آزادتر زندگی می کنه...
این پست فرافکنی ذهن خودت نیست؟
چون ما ته تغاری ها همیشه در حال ثابت کردن خودمون هستیم...

اون که صد البتـــــــــــــــه
بابا خب فکره دیگه!!!
حالا 1 بار ما احساسات مادرانه پیدا کردیم!!!
دقیقا،موافقم باهات
چی چی فکنی؟
والا این فکرا واقعا از سرم گذشت! حالا نمیدونم دلیلشو.

مجتبی پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 01:18 http://www.khoshbash.blogsky.com

«وقتی کنار هم راه میریم و قدش از من بلند تره من تو دلم ذوق کنم»
...
ممنون که من رو یاد داشته‌هام انداختید.

ممنون از شما که پستم رو خوندین

برای دخترم جمعه 11 آذر 1390 ساعت 02:35 http://barayedokhtaram.blogfa.com

سلام ... خیلی خوبه که قوه تخیلتون اینقدر قویه ... که حتی جزئیاتو در تخیلاتتون فراموش نمیکنید ... این واقعا خوبه ...جدی میگم .. ادمی با هیمن تخیلات زنده ست ... وگرنه که دنیای واقعی چیز جذابی و زیاد دلپذیری تو چنته نداره ...

سلام عزیز
متشکرم
بله واقعا گاهی هیچ جیز جذابی نداره
ممنون از حضورتون

منجوق شنبه 12 آذر 1390 ساعت 10:48 http://manjoogh.blogfa.com/

خب پسرها این طورین دیگه حالا دختر بیار
من وقتی مامانم میومد دنبالم اینقد خوشحال میشدم

نه خب من با تمام این شرایط باز پسر رو ترجیح می دم
الان که واسه این حرفا زوده منجوق جان
فقط خیالات بود

جزیره شنبه 12 آذر 1390 ساعت 11:40

آخی عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم چه فکرای قشنگی بود. خب من که نمیدونم چند سالتونه پس پیرامون مادر شدن حرفی ندارم

ببخشید سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام(همراه با جیغ) خوبی؟
آخی دختر بچه هم نازه که. فک کن دامن چین چینی تنش کنی اون هم کوتاه، وااااااااااااااای،لباسای رنگ و وارنگ تنش کنیییییییییییییییی،واااااااااااااااااااااااااای، خیلی ناز میشه که. تازه همدم مادر هم هست. البت سخته بزرگ کردن دختر
عزیزم من هم خوشحالم از اشناییتون و اینکه با افتخار شما را به جمع دوستانمان اضافه میکنیم

عزیزم 22 سالمه و مجرد هستم،گفتم که خیالات بود
سلام گلم
بله دختر هم نازه ولی پسر بچه بهتره،شیطنت های پسر هارو دوست دارم

پرچونه شنبه 12 آذر 1390 ساعت 19:44

چقدر خوشم اومد از این متنت ...
آره گلی منم از پسر بچه ها خوشم میاد خیلی تخس و دوست داشتنی ان... دختربچه ها لباساشون خوشکله
پسر یه چیز دیگه است
مادر آینده ... اتفاقاً تو رو به مادر شدن هست

مرسی عزیزم
پسرا هم لباسای خوشگل و متنوع دارن
فکر نکنم

دانیال دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 11:22 http://www.danyal.ir

با جمله اول کلامتان کاملا موافقم ....

همستر آنارشیست چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 18:03 http://www.anarshist-hamster.blogsky.com

به روزم گل گیسوی عزیز

آمدم

امین پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 23:46

یه نوشته خیال انگیز فوق العاده...عالی بود گل گیسو جون

مرسی عزیز

عبدالکوروش جمعه 18 آذر 1390 ساعت 01:01 http://www.potk.blogfa.com

می بینی؟
حتی توی خیال و رویا هم پسر ها موجودات مزخرفی هستن که همیشه اعصاب آدم رو خورد می کنن!
بهتره دیگه از این ابرها بالای سرتون درست نشه!

نه من همچنان ترجیح می دم پسرر دار بشم

جزیره شنبه 19 آذر 1390 ساعت 18:53

سلام علیکم و رحمه الله

و برکاتــــــــــــــه

نسیمه سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 00:46 http://nasimehsamani.blogfa.com

خیالتو دوست دارم :)

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد