گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

گل گیسو

بگذار هرقدر که میخواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش روشن است!

رو نمایی از کارت پستال عید




پیش نوشت : این پست تقدیم به رضا و پریسای گلم،که امسال ایران نیستن و نشد که کارت رو تقدیمشون کنم.










ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی






پی نوشت: این کارت تقدیم به همه ی دوستان خوب وبلاگی،برای تک تک تون صمیمانه بهترین ها رو آرزو دارم،پیشاپیش عیدتون مبارک


 


عمل جراحی غیر منتظره...











بعد از مدت ها با یکی از دوستای دبیرستانم تماس گرفتم،

صداش گرفته بود و گفت که تازه دندون عقلشو عمل کرده،

درست نمیتونست حرف بزنه...

و زود قطع کردیم...


اما من پرتاب شدم به اون روز نحس...

روز عمل جراحی...




ادامه مطلب ...

می گل



پیش نوشت : این پست رو تقدیم می کنم به مــی گـل عزیـــــــــــزم.







پنجره








روزی دو مرد که هر دو به شدت مریض بودند در اتاقی کوچک در یک بیمارستان بستری بودند.

این اتاق نسبتا کوچک با پنجره ای به دنیای بیرون باز می شد.یکی از مردان،به عنوان بخشی از درمانش،اجازه داشت که بعدازظهرها به مدت یک ساعت بر روی تختش بنشیند (برای اینکه مایعات از ریه هایش خارج شوند) تخت او در کنار پنجره قرار داشت.اما مرد دیگر می بایست در تمام مدت به پشت دراز می کشید.



ادامه مطلب ...